de e dax för fredagsmyyyys

Skrev bara den där rubriken eftersom det verkar som att alla skriver så nu för tiden, varenda fredag.......

Vaknade kl 7 imorse av att det plingade på dörren, ruskigt trött och riktigt skabbig och ful gick jag och öppnade. Utanför dörren stod typ en halvsnygg dude som skulle byta fönster i läggan. Jag är inte helt säker på om han va snygg lr inte, för jag såg knappt nått eftersom att jag var helt nyvaken.
I alla fall så slänger han in kommentaren: Väckte jag dig nu? Ja, det är nog en bra väckarklocka det här (han syftade på ringklockan). Hatar sånna där himla kommentarer, dom är inte roliga, och man orkar inte skratta, men man gör det ändå för att det inte ska bli dålig stämning.
Sen jäklar började han och hans jobbarboddies leva om nå nanting, jag själv hade låst in mig på toan för att göra mig klar. Kom till skolan en kvart innan vi började, väldigt ovanligt för att vara jag.
Var med på nutida, sen var jag med en stund på ljudtekniken innan jag sjukanmälde mig och tog 10.55 bussen hem. Kände mig febrig och trött, orkade knappt hålla upp armarna så det kändes lika bra att fara hem.

Till en helt annan sak. Den här veckan har jag drömt jobbiga drömmar om himla äckelormar, t.ex att jag skulle gå över en ranglig brygga och tappade balansen så jag ramlade i. Självklart så kryllade det med ålar och ormar i vattnet så jag fick panik. När jag tillslut var uppe på land så låg det ormar precis överallt, jag kunde inte gå någonstans. Och när jag väl fått mig därifrån såg jag en jättestor och fet orm simma iväg, och sen en till som simmade rakt mot mig (då hade jag på något mystiskt sätt hamnat på någon sorts trapp) och sen slingrade den sig hur snabbt som helst längs sidan på mig.
Efter det vaknade jag upp och hade panik...

Sen har jag även haft en till dröm om ormar, och jag hatar verkligen ormar, tycker dom är så jävulskt äckliga.
Så nu var jag tvungen att googla om drömmar som handlar om ormar, om det skulle råka betyda något, och så här stod det;
"Att drömma om ormar är ett mycket dålligt omen, som berättar om faror, sjukdom, frestelse och synd. Om ormen attackerar dig ska du se upp för falskt smicker".

Vet inte vad det skulle vara för faror eller frestelser, eller om det ens stämmer det där. Men hursomhelst, drömmer jag en till dröm om ormar blir jag fan rädd påriktigt.

Nu ska jag avsluta det här långa inlägget med en bild från förra fredagen!



Väldigt fagra ♥

Kommentarer
Postat av: e

mamma säger att drömmar om ormar betyder lycka eller nåt, bra äre iaf att drömma om dom!! haha

2009-11-07 @ 19:01:00
URL: http://elinronngren.blogg.se/
Postat av: e

PS min läpp är typ brun

2009-11-07 @ 21:16:21
Postat av: e

PPS alltså på bilden

2009-11-07 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0