idoool

Bra att Rahbi (vet absolut inte om det stavas så) åkte ut.
Synd om Eddie som det inte gick ett dugg bra för........förstår inte låtvalet, menmen.
Inte så jättebra låt av Mariette, men den blev bättre när hon är så grym på scen.
Reeza var lätt bäst av tjejerna, dock så blev jag väldigt irriterad på hennes engelska uttal.
Jag förstår inte all den här uppståndelsen kring Erik, att han var den ända som fick en stående ovation är bara jättefel, visst, låten han hade är nog en av världens mäktigaste låtar, men han skriker sig ju igenom den (vilket kan bero på att han jämt ska välja för höga tonarter så att han ska framstås som jättebra, men istället blir det bara fail när det bara låter skrikigt) och jag tycker inte att han har någon riktig inlevelse. Hata mig om ni vill, men det är min åsikt.
Jag tyckte att Tove gjorde ett bra framträdande, visst var det lite falskt här och där, men hon har en så himla äkta inlevelse och jag förstår verkligen inte vad Bagge menade med det han sa efteråt.
Och så till den sista, Calle, som är min favorit det här året. Han är lätt bäst av killarna! Han har, som Tove, äkta inlevelse när han sjunger, både han och Tove får en sån feeling att dom rycker till och gör konstiga rörelser mitt i allt, och det är det jag älskar med båda dom två. Dom gör inga fula rörelser som Eddie gjorde mot kameran, alltså när han sträckte fram handen och tittade in i kameran som en hundvalp eller något, sånt får mig att vilja spy.

Och på tal om sånt som får mig att vilja spy, Clabbe, USCH USCH USCH, så himla äcklig gubbe!!! Han ser så himla sliskig ut och sättet han pratar på och kollar in i kameran, ja, jag vill bara spy.
Tur att han inte är med i juryn längre!!!!!

Allt för mig, Tack å Hej

Kommentarer
Postat av: sandre

håller med om att Calle är bäst! äkta vara

2009-11-07 @ 00:49:09
URL: http://sandrawidman.blogg.se/
Postat av: amanda

kan bara hålla med fast jag tycker att Marietttes låtval var bra men hon ser konstig ut på scen...som en is-glass! nu till det viktiga, SLUTA RÖKA DET ÄR DUMT DUMT DUMTDUMT DUMT DUMT DUMTDUMT DUMT DUMT DUMT DUMT DUMT DUMT DUMT DUMT DUMTDUMTDUMTDUMT och dessutom skunk ser äckligt ut. ha de bra lill skit, loveyou! (mitt lilla utbrott beror på nå kort jag såg på FB)

2009-11-07 @ 10:29:42
Postat av: ida

hejaheja lova!!!

2009-11-07 @ 11:09:03
Postat av: hedvig

Bra skrivet Lova :)



Håller med amanda, inte bra!!



Puss på dej :)

2009-11-07 @ 13:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0