JESU PARVULE

Orkar inte sammanfatta helgens bravader då ganska mkt har hänt.
Kan bara säga att fredagen var kuuung, dock så var det inte lika kung då en ganska upprörd granne kom dagen efter. Lördagen var oxå helt okej, blev att småsupa hemma på nyckis med 3,5er och shottar innan vi gick till e4an för att kolla in Amber Oak. Riktigt bra band det där! =)

Idag har jag hängt lite med Elin, Emil och elins mamma på skyltsöndag här i leafregreat. Tog ca, 20min att se allt.
Sen har jag lyssnat på Espris julskiva, blir taggad på julkonserten, som nog blir den sista julkonserten för mig med Espri, typ sadface! Kommer kännas konstigt nästa år utan all denna stress kring alla konserter och den speciella känslan när man stegar in med Det är en ros utsprungen, tills det att man går ut och all stress rinner ur en.
Det börjar ju bli som en tradition, som helt plötsligt ska ta slut. Och alla julsånger man har sjungit, kommer man att göra det nästa år? Och isf, hur? var? när?
Nä nu ska jag sluta tänka på det där, och istället vara social med la familia!!

SES, HÖRS, HADEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0