Regnet faller över oss, som stjärnornas gråt

Gårkvällen var riktigt mysig med min mysiga släkt =)
God mat, god efterrätt.
Dåligt vollaspelande från min sida....gav upp efter kanske 2min efter att ha gjort två urusla insatser. Blev så himla arg på mig själv att jag stegade ut ur gympasalen med orden: Nä, jag ska fan inte vara med.
Sen satt jag med Edith medans Amanda och Anders spelade och jag ville egentligen vara med, men eftersom jag är så tjurig så blev det inget av.
Jag var en av dom första som gick hem oxå, var så himla trött och jag ville hinna sova mycket eftersom jag skulle upp och jobba imorse.

Jag måste bara säga att musikalarna har fått veta deras roller till WSS. Hedvig ska vara med i Jets, det skulle typ alla tjejer förutom Jennifer, hon ska vara med Charks. Jets och Charks är två ensembler som är mot varandra.
Och en jättehäftig grej. Annika som går i Hedvigs klass har fått en egen roll, hon ska nämligen spela Anybody.
Och Hedvig är första reserv till den rollen, alltså understudy för Anybody. Skithäftigt !!!
Nils är oxå understudy till en roll, men jag kommer inte ihåg vad den karaktären heter. Men hursomhelst så är det jättehäftigt att Annika har fått en roll, och att Hedvig och Nils är understudy till var sin roll oxå eftersom att det är en proffesionell uppsättningen av en musikal. Riktigt häftigt är det !

Den 6e mars är det premiär på Norrlandsoperan i Umeå, och jag tycker att de flesta ska försöka ta sig tid att fara dit och titta!! =)
När jag ändå gör lite reklam för musikalarna så kan jag ju passa på och skriva att den 11, 12, & 13e december är det julkonsert i Strömbäck, en biljett kostar 200kr och går att beställa på Ticnet !! Do it, det är värt pengarna !! =)



hahaha världens fulaste bild på bajs-kiss-toffsarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0