tell me on a sunday, please

Är hemma på mitt "4-timmars hål" och ska nu gå över vägen till konsum för att inhandla lite välbehövda grejjer, sen ska jag ta mig en powernap innan jag måste tillbaka till alla gummor och farbröder på A-huset =)
Det var faktiskt inte så jättejobbigt att kliva upp där vid 6-tiden imorse, men när jag väl var på plats så kände jag att jag var riktigt trött. Längtar tills den här mörka perioden på året är över, tycker det är så oerhört jobbigt att kliva upp på morgonen och det är mörkt ute. Sen går man skola, och när man väl är klar där och får gå hem eller göra vad man vill så är det mörkt då också. Känns bara jätteovärt.
Varför kan inte vi människor oxå få gå i ide under vintern som björnarna gör? Då skulle jag nog faktiskt uppskatta den här mörka och gråa perioden. Men nog om det......nu måste jag skynda mig om jag ska hinna sova lite!

HOJ



Så där går det om man ska snurra just innan posen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0