döda mig långsamt..

Det första man får höra när man kommer till skolan är att vi ska ha religion-prov nästa vecka....
Att projektrapporten ska vara klar och inlämnad på fredag känns typ omöjligt, ännu mer omöjligt när det nu råkar vara så att just denna vecka har espri ett projekt med dansväxthuset och det ska repas tis, ons, tor....
VARFÖÖÖÖÖÖÖR ska allt hamna samtidigt hela jävla tiden??????

Jag känner även att jag kommer göra skitdåligt ifrån mig på sökningarna till framnäs nästa vecka också. Har ju fan ingen tid över till att öva!

Jag och Sandra stannade iaf kvar efter espri och skrev på rapporten ett tag.
20.30 drog vi därifrån...typ tidigt! Vi kommer att bo på skolan den här veckan också, funderar på att ta med mig täcke och kudde för att göra det lite hemtrevligare!



gLaDa_TjeJeR_91_tAgGaDe_pÅ_liVeT    det var då det!

kan iaf trösta mig själv med tanken på att om tre veckor DRYGT så drar vi mot varmare breddgrader! och DÅ ska jag inte ägna en enda tanke åt skolan, bara åt solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0