HANGING ON THE TELEPHONE

Rep-veckan är igång och det känns rätt bra än så länge!
De flesta är på plats och verkar peppade!
Dock så började jag dagen med att försova mig.....det ska inte hända igen!

Idag har varit en sån där dag som det skulle ha fått varit fler av under lovet, SOLEN har steeeeekt och det har varit gode varmt.
Nu sitter jag och ska leta fram någon lämplig monolog....går inte så bra.
Och jag börjar få panik när jag tänker på att audition är på fredag..jag kan iaf den obligatoriska monologen utantill nu, och det känns bra, dock så hittar jag inget fakta om den? Får paniiiik igen...

Mindre än två månader kvar av den sista terminen evaaaah, och så mycket som ska hinnas med på de två månaderna...



skolavslutningen i ETTAN....hahaha sjuuukt längesen=)


PS. soffehedde, till slutet av sommarn drar vi ju iväg ett fett gäng till någerst, som planerat! DS

Kommentarer
Postat av: soffe hedde.....

JA alltså det hoppas jag!

eller ja asså, jag funderar på flytta till göteborg i sommar och jobba där, så det är BÄST att det blir AV...

2010-04-13 @ 23:17:33
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0