I am a poor wayfaring stranger

Att vara modell är verkligen ingenting för mig, det fick jag bekräftat igår när jag stod där och skulle göra massa olika konstiga poser efter varandra.....men kul var det iaf =)

Ikväll blir det f-fest men i nyktert tillstånd då jag ska agera chaffis, lika bra=)
Snart blir det nog middag...som typ kommer bestå av PIZZA! yum

BTW så satt mamma vid datorn igår och helt plötsligt började hon he på massa bra låtar som jag aldrig har hört förrut, har aldrig ens hört talas om Joan Baez förns igår tror jag. MEN nu har jag en till favorit till min favoritlista, Joni Mitchell toppar fortfarande dock!

LYSSNA (speciellt DU hedvigslemm!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0