SKYLL ER SJÄLVA, NI VET INTE VAD NI GÅR MISTE OM!

Tredje rep-dagen har passerat och idag han vi även med ett kort litet genomdrag av vissa låtar, kul =)
Dock så har den här dagen nog varit den värsta hittils för mig. Var irriterad mest hela tiden, och när jag inte var det så behövdes det inte alls mycket för att jag skulle koka inombords igen.
Men jag överlevde, och imorgon kör vi igen! Ryktas om att det är pizza till lunch dessutom, kan inte sluta annat än bra!

Efter skolan imorgon bär det av mot Umeå/Strömbäck. Tiden har gått alldeles för fort och på fredag ska jag göra min allra första audition någonsin! På fredagkväll vet jag om jag kommer spendera hela helgen där eller om jag har gjort mitt! Spännande!



Alla som läser detta kan väl tänka så här innan ni somnar ikväll;
Gode Du, vem du än är, snälla, SNÄLLA, gör så att Sandra får tillbaka sin röst någon gång, helst imorgon! Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: soffe

HEJJA LOVA, STRÖMBÄCK CAMAAAN!!

2010-04-14 @ 23:17:59
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0