SOL, VARMT, HÄRLIGT

gaaaaaaah, termometern står på 25GRADER....haha, kan bero på att solen har legat på ett tag...
MEN IAF så är det SOL och VARMT idag. Har ställt ut fåtöljen på balkongen så den är varm när jag intar platsen!=) HÄR SKA DET PRESSAS!

Gårkvällen var lite mystisk, blev som aldrig ösigt, förns mot slutet då en bridd ställer sig upp och SKRIKER och frågar vem fan det är som har sparkat sönder TOA-STOLEN....den var helt söndersparkad och det var vatten fulla golvet. Kul !
Lite skjutsningar hit och dit blev det också under kvällens gång, och en uppkäftig jävla SAIK:are som trodde han ägde hela subway-kön....önskar att han hade sagt något i stil med: Vet du inte vem jag är?
För då skulle jag ha sagt: Nej, varför skulle jag veta det?
Det var nämligen Ida och Hempaboi som sa att han var hockeyspelare när jag tillslut fick mig fram i kön, tydligen så stod det flera hockeydudes där, men så insatt i hockeyn som jag är så ser jag ingen skillnad på vanligt folk och hockeyspelare!

NÄ vad tusan....nu är soltimmarna igång. HEJSCH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0