TungKung on stage

IDAG MÅR JAG SOM EN KUNG, TÄNKA SIG ATT VAKNA UPP UTAN ATT KÄNNA AV GÅRKVÄLLEN!! DET ÄR UUUUUUUUNDERBART! ♥♥♥♥


.........OM det ändå kunde vara såväl.
Vaknade av väckarn klockan 10 och kände mig fortfarande lika full som när jag la ner skallen på kudden där kring 4-tiden imorse=INTE OKEJ.....så jag fortsatte med sovningen och ville helst av allt ALDRIG mer vakna upp!

Kort sagt om gårkvällen; Förfesten var rewlig, puben var rewlig- MYCKET DANS TILL LIVE-BANDET TUNGKUNG, folk var som galna.......vidare mot efterfest- singstar-GRATIS drinkar från baren-dans-sång-mingel OSV

OCH EN TILL SAK....... efter 12-slaget sjöng hela puben; JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅÅÅÅÅÅR.
För IDAG fyller ingen mindre än JULIA 20ÅÅÅÅÅÅÅR! =)=)=)


GRATTIS GRATTIS GRATTIIIIIIIS !! =)





Ikväll blir det mys/pysselkväll hos soffe=) Hoppas bara jag tar mig dit på ett eller annat sätt....är inte så säkert om bilen tar sig från gården, men, annars får jag väl göra som förr i tiiin å använn bena!
Nu ska jag dricka flera liter vatten och knarka alvedon!

Kommentarer
Postat av: julia

hehehe tack för att ni kom! De va kul =D tyvärr är jag inte så bra på att läsa bloggar längre, därav den sena kommentaren.. :P

PS de är bara o komma imorron!

2010-04-09 @ 14:08:21
URL: http://jwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0