LovaTovaLii, Lovis, Lollo, Lojvi, Lojv, LovanTovan, LojviRojvi

Ska försöka göra en kort sammanfattning nudåååå!

Fredag- bajsig dag med världens värsta huvudvärk, king kväll med miiiiz och pyssling med soffe och elinkingen!

Lördag- hemflyttning med hjälp av papsingen på dagen följt av möblering osv i mitt rum senare under dagen.
Kvällen bestod av överaskningsfest för Julia i flarken som blev riktigt lyckad med lekar och dans och mingel! KUL=)
Blev även en vinglig nattpromenad med soffetoffe i den mörka natten och pommes med currysås på det! MUMMA

Idag- vaknade upp i lövsele törstig på vatten, hem till lövis och började helt enkelt storstäda mitt finfina rum..så nu är det fräsch! Satt i säkert två timmar på balkongen och läste ett tag innan jag helt enkelt somnade i solen-SKÖNT, Anders och Edith kom och åt middag-TACOS, den obligatoriska maträtten .....
Sen har det inte hänt så mycket mer......gossip girl och wipe out har såklart setts, och nu är det Evan den allsmäktige på 3an....men det är bara Nils som är insatt, mamma aka gerdan löken löfquist, idaho och hedvigslemm sitter i köket och diskuterar olika stuffs!

NU ska jag ta mig i kragen och gå isäng. Imorgon har nissepisse fotbollsmatch, så den ska nog ses...han ska göra mål har han sagt, hoppas han håller vad han lovat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0