baby it's cold outside

igår kväll var det fetfest i min korridor igen. jag och sandra satt å kollade på lite film åsådär, tills det spårade utanför och vi blev tvungna att gå ut en sväng. kan säga att det är tokäckligt i korridoren idag...det stinker sprit och det är en gigantisk rödvinsfläck på golvet. och inte nog med det så togs vattenslangen fram....tur att jag hade gått hem då! vatten överallt...

denna söndag har spenderats i öjebyns kyrka. har lyssnat på jazzarna som körde nåra snygga mysjullåtar, på poprockarna som sjöng svordommar i kyrkan, flöjttrio igen och ett galet arr för trumpet och gitarr. och så har jag druckit glögg såklart!
väl hemma la jag mig i soffan å skulle se Gilbert Grape..såg kanske 10min sen sov ja i tre timmar, gooott!
sen har det blitt lite oc, slutet på love actually och sista avsnittet av Life.


ooooch idag fyller även världens bästa mamma år! GRATTIS =)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack:)

2010-11-22 @ 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0