idag är det fredag och det var kladdkaka till dessert efter lunchen.

har inte haft nån lektion idag heller, hej sovmorgon day2!
gooodgooooooood GOD jävla lunch var det idag oxå!! fläskbog, kryddad potatis OCH bea-sås! jag älskar maten vi får här alltså, fett värt med lunchabonnemang!

nu är jag just hemkommen från schtaan! louise skulle hämta ut sitt körkort och hennes friend, så jag å sandra hookade och drog på hemmakväll å köpte karra å var sin stooor cola! gött.
frågan är ju vad som händer ikväll...är tydligen 4 olika konserter inne på högskolan. men jag vet inte om jag orkar fara dit...kanske blir lite OC istället..!

imorn har jazzarna samkväm=fetfest i strandgården.
jag ska inte festa eftersom jag tävlar nu för tin, men jag vet att folk kommer att peppa mig så in i satan och det kommer bli jobbigt!
meen jag ska nog klara det!

middag nudå!

varför är du så ful, fisken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0