let the game begin!

nu jäklar!
jag tävlar mot mig själv och mot sandra och klas nu för tin. mot mig själv gäller det snusandet...i hemlighet bestämde jag mig igår när jag tog sista snusen ur dosan att det skulle vara den sistasista.
mot sandra och klas gäller det att inte festa, den som dricker först måste bjuda på en riktig festmåltid.
det här kommer blir svårt, men nyttigt för kroppen och ekonomin!

nä nu ska jag springa över till skolan å öva lite=)
sen ikväll blire ACE VENTURA i allis! wowowowooo



Kommentarer
Postat av: Admanda

BRA LOVIS!! i know uu can dooo it!!! =D=D

2010-11-09 @ 22:51:31
Postat av: mamsen

Kan bara säga att jag håller med föregående talare:) Kram

2010-11-10 @ 06:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0