"rhythm is my life"

igår va jag på högskolan i ca 4 timmar och hjälpte till inför folkmusikfestivalen och för det fick jag två fribiljetter...men jag ska inte dit. värt att vara där hela fredag eftermiddag då! jag fick iaf gratis middag, och god var den dessutom=)
fredagkvällar på framnäs brukar i regel vara ösiga. men inte igår, de flesta var på festival så jag, sandra och louise hade det mysigt med pepparkaksbak, glögg och...Love Actually. synd bara att slutet hade försvunnit? så vi ser nog klart den ikväll kanske.
kvällen var lugn, tills klockan ett ungefär..vid fyra tiden gick jag hem från tallhyddan där det fyllejammades. kewl =) dock inte lika kul att vakna bakis och äcklig idag redo att spela på julmarknad.
men det va najs!

efter en ruggit kall promenad hem från öjebyn så gick vi till louise och gräddade vofflor! N A J S !
OC har hunnits med idag oxå, och en välbehövd powernap. nu kanske det börjar vara dags för lite middag...göött!



Kommentarer
Postat av: mamsen

Love actually, bra filmval där Lova! I love You:)

2010-11-20 @ 20:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0