vad är google?

en dag som denna har jag vart hos tandläkarn, gått en seletrunda med anna och fått håret klippt.
den här gången hade faktiskt tandläkaren handskar vilket han inte brukar ha, men han hade fortfarande inget munskydd......det är inte så kul att ligga där och gapa medans han pratar och spottar rakt ner i min mun. man känner sig väldigt fräsch efter besöket. jag hade iaf inga hål eller nått så jag är nujd, längtar inte till nästa gång då det kommer kosta en förmögenhet för att få en gammal karls spott i munnen...

nu ska jag fördriva tid genom att spela lite piano. sen far jag till soffe och har pysselkväll me hon och elin =)
blir kul å se hur hon och samme fått till det i huset! wihoo=)


visst syns det vem jag brås på? sötmamsingen ...hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0