världens bästa dag

har vart på speed och flumhumör heela dagen! fattar inte hur jag orkar.
det va fantastiskt skönt att cykla på den torra asfalten den korta biten till öjebyn
det va väl inte så fantastiskt att se skellefte förlora matchen
men det va jävligt fantastiskt att bäztasandra ringde under ole böruds konsert när backyard party spelades! önskade ba litegranna att jag oxå va där!
fast jag, linn och david såg istället på fantastiska lejonkungen med tända ljus och drack cola!
imorgon fortsätter vi med pochahontas! disneyvecka oh ye!


godnatt/happy_girl_föddimaj

Kommentarer
Postat av: Rebsi

Ska jobba på Skellefteå Camping, känns ändå rätt kul även om jag inte kan någonting om bokningssystem o grejer - men förhoppningsvis lär man sig :) Loooooooovaaaaaaaa, nu var det längesen!!

2011-04-06 @ 12:52:58
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0