wähää

gårdagen/kvällen var faaaaaantastisk!
roadtrip till skellet med sandro å klarre. häng me hannes, marry å bögren! fett naaajs:)
musik3ornas konsert va grymt bra måste jag säga, kul att se!
sen hände det en grej efter konserten...menee. kan säga som så att min jacka inte är så jättefin nu, ser ut som bajs på vissa ställen. det kan bli så när man blir för taggad och springer upp och ner för en snöhög.

idag som idag. haft gehör å kuuur. satt mest och skrattade hela körlektionen..
och solat har jag allt hunnit med, det är ett måste dagar som denna!!
även en kort promenad.
öva lite kaan ju oxå vara bra.

nu är jag truuutt. har hängt uppe hos lulu med hon, leon å nitsche iquell. leon den nyblivna 20åringen bjöd på whisky, whisky på en onsdag! yeah.
haha fantastiskt bra ljud på detta klipp!


förrrresten en till grejj!! oleeeBBBB spelar i pite på lördag. wääääjjjj! OM jag ska dit alltschå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0