goovärmen!

igår va kul förutom min dödande huvudvärk som attackerade mig när vi kommit till olles.
träffade hur mycket gött folk som helst, som jag inte träffat på jättelänge. sånt är kul :)
sen gick jag och sofia en nattpromenad till statoilnorr för att köpa korv, äkta sommarfeeling.
sov sen på hannas soffa, med tre andra personer vilket resulterade i en mängd svett..fräscht!
och idag när vi vaknade var det lika varmt igen! göööött:):)

hittade lite vimmelbilder på megafonen;

haha sötisar!

wööö!

jag fick världens bästa present av dom här briddsen igår!! ni är bäst juu:):)

nu ska jag duscha för jag stinker och har fortfarande kvar gårdagens smink....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0