slut på ledighet!

i fredags blev det vinkväll i lövsele som sagt, det va mysigt:)
och igår va det 30års fest för anders och nils på hotell aurum i skellet! det va kul:) kvällen slutade hastigt och lustigt på subway för mig eftersom hemskjuts inte var fixad. så där satt jag och väntade på att hanna skulle sluta jobba:) fick dock inte sitta ensam alltför länge då en gubbe kom å satt sig med mig och försökte få med mig på efterfest. irriterande!!!!

dagen som idag då. var inte alltför bakis men har ätit som man gör en riktig bakisdag. pizza, paj å massa skit på kvällen.
men imorn blir det nån form av träning igen, typ en seletjoggingrunda!
jobb 7-16 imorn såatteeee.sleeptightlingonbajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0