yesterday

är nu hemma i lövånger. möttes av en mamma och en ida och fiiiiika, tårta, bulle och oboy göööttttt!
är trött efter allt gråtande och en busstur på 2timmar fylld av tankar och mer gråt. som sagt, detta kan ha varit den jobbigaste dagen på väldigt länge. att säga hejdå till folk man hängt med varje dag sen i höstas en sista gång och veta att endel kommer man aldrig mer att träffa tär på en må jag säga. men nånstans mitt i allt det här kaoset är jag ändå glad. för det har varit så sjukt kul på framnäs och det är bara bra saker jag kommer minnas därifrån:)

nu måste jag försöka sova. ska packa ur alla mina grejjer i bilen imorn+försöka packa en vettig resväska.
imorgonkväll blir det turkiet och nu är jag taggad:):)


gööötttttTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0