sista sommarlovs dagen

jag har inte skrivit här på ett bra tag...har inte orkat !
idag är dt iaf sista sommarlovsdagen..imorn börjar skolan om !
känner ändå inte så himla mkt panik i dt hela..ska typ ändå bli kul att börja om å träffa alla igen =) dt som inte känns så kul är att hösten och vintern närmar sig...men dt tar vi som dt kmr !
jag längtar något till nästa helg ...då ska jag dra flytten till stan..har en jättefin lägenhet ! =D sen tkr jag att dt ska bli jättekul att bo i stan nu när typ alla andra oxå skaffat lägenhet osv ! blir hur bra som helst ! =)

sen ska jag även säga att sommarn har ju varit rätt så bra....fast inte så jättebra väder men så äre ju jämt !
nää..nu ska jag ta å äta lite...sen ska jag å elin fara en sväng på varuhuset... ! haha ! och ikväll ska vi hitta på ngt bus...hopppas ingen blir sur av dt bara ! ;) haha
harneeee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0