and the seasons they go round and round, and the painted ponys goes up and down

vaknade av att hedvig frågade om jag ville ha varm lr kall gröt till frukost....sen sa hon att vattnet var avstängt för dt är nåra gubbar här som ska fixa med nå värme grejjs...sen hör jag när dom tömmer vattnet ur elementen och det låter som att hela huset ska rasa ihop.....hm !
sen läste jag om espris julkonsert i tidningen....bra att han hade skrivit att sopranerna och TENORERNA sjöng fin stämsång i MARIA....eeeh...tenorerna är inte ens med... ! aja ....

dom där nissarna som är nere i källaren och skruvar å borrar lr vad dt nu är dom gör så man tror att huset ska braka ihop går ut och in hela tiden...jag och hedvig satt å sjöng lite neil young låtar,,,då stannade han och sa att det va kul med lite bakgrundsmusik och att dt va bra med neil young oxå ;) hehe !

sen fick vi även ett julkort av anna idag =) hon skulle stanna i sthlm över jul och skulle till oslo på nyår...så hon skulle typ komma hem i januari lr februari,.......dt tkr jag verkligen hon ska...har inte träffat hon sen i somras nu så dt är väll på tiden att hon kmr hem en sväng nu !
nä nu ska jag se på några the hills avsnitt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0