coffee&cigaretts

tjohej....
igår va jag somsagt i btk med malin och emelie, jättekul =)
idag va jag, ida, hedvig, amanda och anders hos pappa och åt lunch och spelade need for speed 2 ...jag, anders och pappa började tävla och jag fick bäst hela tiden tills hedvig som bara hade suttit och sett på skulle prov-spela...ja klart att hon skulle vinna då... ! men jag kom iaf tvåa...och jag vann över anders...det viktigaste nästan =D mohahahaha

nu funderar jag på vad jag ska göra...dom där nere (ida, hedvig, joel, lina, emelie) skulle tydligen se titanic..men den såg jag nyss på tv så jag orkar inte se den igen....få se om det blir till å se några the hills avsnitt här uppe...å käka chips ! har fasen proppat i mej massa ostkrokar oxå................äh vafan ! jag får ta å gå nån långrunda nån dag på lovet...till kallviken typ ! det gjorde jag flera gånger förra jullovet...det är ändå typ 1 mil så.....asså svammel !

egentligen borde jag bara sova...har sovit typ 6timmar och jag behöver mer sömn än så för att överleva !
men nej....the hills it is


sångstund med slemka och idaho

jag älskar vintern......................NAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0