en vecka kvar !

imorron har jag en lektion....idrott ..och vi skulle visst bara leka jullekar typ =)
sen är det rep hela dagen...13.30 är det gen-rep för hela skolan...dt har jag inte tänkt på alls...har inte övat så värst mkt heller för den delen..meeen dt går nog bra förhoppningsvis =)
på tisdag är jag ledig på förmiddan men ska på skeria och sjunga med espri 11.30 ? och käka lunch och ta emot ett stipendium till kören på 10.000 =D sen har vi matte......då vi ska lämna in våran hemuppgift som jag faktiskt gjorde klar ikväll !!!!!!! lite stolt jag är ! även fast jag säkert har gjort FEL.....skulle inte förvåna mej !

va iaf i umeå och såg idas dans som va riktigt bra =) hon dansade till två låtar...money money money..asså abba...och diamonds are a girls best friend från moulain rouge =) och på torsdag ska jag dit igen....men då är det hela hennes klass som har dansuppvising...blir kul =)

nu ska jag hoppa isäng ! tagga sista skolveckan nu ! =D


eeey låten är bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0