julafton

jahapp då var det den stora dagen som alla människor i världen säkert har väldigt stor ångest och stress över.
jag menar handlar inte julen om att ha frid och ha trevligt med sina närmaste typ ?
varför ska man då känna ett tvång att köpa julklappar till allt och alla ? man blir ändå bara stressad i slutet för att man inte har köpt till den och den personen och man är rädd att den inte ska bli nöjd.
nej nu ska jag sluta vara negg här....jag gillar julen som alla andra men tänk på alla dom som inte har någon familj och som bara är hemma alldeles själv.....

jag har iaf hunnit vara hos mormor med alla edströmmarna å lilla albin som hade en tomte-dräckt och nathalie som hade blivit så stor på bara två månader ! nu är mamma och ida ute på en selet runda och jag sitter här och ska se nått the hills avsnitt innan jag ska börja med efterätten =) sen kmr amanda, anders, hedvig och joel hit en liten stund !
ha en fortsatt trevlig jul alla =)

imorgon bär det av till burträsk där jag ska tillbringa kvällen med maloo och hennes homies ! blir säkert kul =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0