mario-kaaart

joel tror att han ska spöa mej...men han kan ju drömma vidare ! han kommer aldrig att vinna mot mig i mario kart =D mohahaha

för övrigt så pratade jag med yolanda om dopet imorgon, och då fick jag veta att dt var typ 60-70 pers som skulle dit =O
inte fan kmr väll jag våga sjunga då heller ! haha shitt .......frågan är ju om det ens ryms så många i kapellet menmen...
sen frågade hon även om jag ville hälla upp dopvattnet =) det är som min specialité ! jag gjorde ju det på hennes dop oxå så hon tyckte att det skulle vara rätt coolt om jag gjorde det på både hennes och Neahs och självklart vill jag väll göra det ! =) hehe

nu ska jag gå ner å se körslaget ! sen tror jag det blir mario kart för hela slanten !



PEACH the one and only !

Kommentarer
Postat av: haniiiiiiiiiii

hur gick de att sjunga på dopet? =D

2008-12-28 @ 22:46:17
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0