o holy night

dålig uppdatering.....men dt är svårt att skriva när man inte har ngn dator i lägenheten.. !
har iaf varit i umeå ikväll och sett på Idas dansuppvisning ! som va jättebra =)
imorron är det julavslutning..och även julkonsert kl 19.00 i landskyrkan med Espri =)
jag ska då spela piano till 3 låtar...är inte nervös än men jag lär ju dö imorn när dt närmar sig .... ! bara allt går bra på genrepet så ska jag lugna mej =)

här bjuder jag på...(hör & häpna!!) N'sync "O Holy Night"
hedvigs klasskompisar gjorde den här versionen på deras julshow...bara killarna ! riktigt riktigt bra ! =)

Kommentarer
Postat av: Satan

helvete, Lova! vad har jag sagt om den här jävla versionen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0