söndag....söndag.....söndag.....blä

söndagsångesthörvältill?!?!?!?
varit och sjungit med espri idag på nordanå...gick väl rätt okej faktiskt =)
igår firade jag, mamma och amanda ida...med fika å presenter ...sen blev dt pizza till middag !
på kvällen for jag, elin, mamma & amanda till yolanda och lilltjompilompen Neah och hälsade på en stund...sen for jag och elin till oskar där killarna va och chillade med poker spel....tur att inte jag va med då, hade jag nog inte haft mkt pengar kvar nu ! blev en rätt tidig kväll för jag va hiskelens trött...sov inte så mkt mellan fredag-lördag...och dt märktes imorse vill jag lova !
så därför ska jag gå isäng nu så jag får ta igen lite av dom förlorade timmarna ! =D

här får ni dreggla lite...I'm in love

hååååå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0