Neah Anna Elisa Cohen

blev en sen kväll igår eftersom jag och heddan inte kunde släppa mario-kart kontrollerna ur händerna ! sofia va oxå med å spelade..men jag vet inte om hon tkde dt va lika kul som oss men .... ;)
iaf så blev det en sen kväll men en tidig morgon,,,,för mig iaf ! klockan 11 var vi i stan (jag sov typ hela vägen upp) då släppte vi av elin vid körskolan sen for vi på stan.. ! jag köpte faktiskt ett linne som jag ska ha på nyårs.. ett rosa aktigt i spets =) och lite diverse grejjer..typ nöjd !

nu ska jag snart käka...och  ikväll blir det kanske volleyboll med edströmmarna ! hoppas, hoppas


Neah Anna Elisa Cohen =)
jag och hedvig sjöng "Som en vind i ditt hår" på hennes dop igår och det gick rätt bra =) fast jag va tvungen att anstränga mej för att inte börja gråta ! sen när man ser att emma sitter där och bölar blir det ju inte precis lättare !
Men jag klarade mej iaf genom låten,,sen skulle jag hälla upp dopvattnet (jag gjorde det på yolandas dop oxå) direkt efter sången och då ser jag ju att yolanda och jacke är blanka i ögonen.........så när jag hade gått tillbaka till min plats igen kunde jag inte hålla mej längre...då började tårarna rinna !! fast som alla vet så är ju jag typ världens känsligaste person så det hade nästan varit konstigt om jag inte hade börjat gråta ! hehe

Det var iaf ett jättefint dop =) 


Kommentarer
Postat av: emelie

ska vara med sofia och hennes kille som bor där :) Andreas kulin, ringer de nån klocka;D?

2008-12-30 @ 00:04:36
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/
Postat av: flännemma

men lätt match att inte flänna =( ni var så oerhört duktiga=)

2009-01-06 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0