16 maj

idag är det fredag,,igen ! kändes som att dt nyss va dt,,å nu har dt redan gått en vecka =) otroligt vad tiden går fort nu,,om 3v är jag i rhodos =) just nu känner jag bara att jag längtar efter värmen !!
idag ska jag klippa mig och slinga håret typ,,blir säkert great ! =} sen ikväll blire kanske bio med hanna,,"what happens in vegas" med cameron diaz och achton kutcher =) den kan ju bara inte vara dålig !
sen imorn har vi seriepremiär mot boliden,,dt gäller ju att vi vinner första matchen plus att den är hemma ! =) peppen nu asså !!!!


Mina planer för sommarlovet är att jobba som in i helvette så att jag kan bränna pengarna på att fara till sthlm me hanna =) shoppa loss gå på grönan osv,,längtar som bara den !!! Jag har även tänkt mig att fara till yran i östersund !! passa på att häsla på ida då oxå,, =) men som sagt,,för att kunna göra allt dt så måste jag ju ha pengar i fickan,,å då behöver jag JOBB !! jag har sökt på hemgården i lv sen nå ferie jobb,,men får jag på hemgården tar jag ju bara dt isf,,fast jag skulle ändå behöva ett till jobb oxå,,typ avbytare skulle vara kul typ ;)
menmen..nu ska jag återgå till engelska lektionen !
hade hoooooj !
only three weeks left (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0