17 maj

igår blev dt bio med elin och hanna,,vi såg what happens in vegas ,,huuuur bra som helst ! =)
idag hade vi seriepremiär mot boliden,,började bra,,vi ledde med 1-0 och JAG gjorde målet =D (helnöjd!) hihi
andra halvlek gick bara åt helvette,,dom gjorde två mål..vi spelade så sjukt dåligt å alla gjorde typ illa sig,, ! jag blev typ tacklad å landade på knäna så dom började blöda,,såg rätt coolt ut måste jag ändå säga,,jag hade vita leggins under så då fick jag värsta feta blodfläckarna på knäna ! men dt va inte lika skönt som coolt vill jag lova,,att landa rätt på knäna på grus tar jävligt ont !

nu är jag hos pappa å lotta =) vi har ätit smörgårdstårta å gett presenter till lotta,,hon fyller år på måndag =) åsså har jag gosat med polly,,hundvalpen,,så himla sööööööt ! =) nä nu ska jag gå ner å vara lite social !
hade hålloj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0