19 maj

idag har dt inte hänt så värst mkt,,varit på skolan,,haft sista espri-repet innan vårkonserten =) känns ändå rätt så skönt ! bara två veckor left nu asså !,,hel sjukt , !
och den här veckan är ju rätt så chill,,på onsdag har jag endast en lektion å dt är datakunskap,,förutom dt så har jag termins på morron,,man spelar upp sitt huvudinstrument för lärarna ,,undrar hur dt kmr gå då ! ajja !
sen på torsdag,,ingen ensemble tror jag iaf,,så då blire sovmorron,,sen ska vi se på teater så dt blir ingen gemu heller ,,och fredag bara en lektion igen,,slutar alltså 25 över 9 =) NAAAJS !
jaa,,espri har ju vårkonsert på fredag,,kl 19.00 i anderstorpssaulan,,50kr vuxen och 20kr studerande,,jag tkr att folket kan dra sig dit faktiskt och få lite sommarkänsla =)
efter vårkonserten kanske vi ska dra å fika nånstans för att fira mig,,fyller ju år på torsdag men jag har träning åså så dt blir bara stressigt då ,, =P

jag måste bara klaga lite på mina knän,,dt tar förjävligt ont !! dt vänstra benet kan jag inte böja för då far byxorna mot såret,,och såret sträcks typ ut så dt tar ont =S dt högra benet kan jag inte sträcka ut för då skrynklas såret ihop istället,,helknäppt ! och nyss råkade jag trycka armbågen mot dt vänstra,,dt som gör mest ont ! =(

nee huvva va klockan är mkt,,bara gå å lägga sig nu så jag orkar upp imorn ! om man bara inte va så jävla morrontrött ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0