20 maj

Om 20min börjar Gossip Girl =) dt är väll den enda planen som jag hade planerat in idag, haha !
nämen,,imorn blir ju som sagt en chill dag,,slutar 11.50 efter dt vetteklaan vad jag ska göra,,typ gå på stan lr nått,,vi ska ju typ göra nått me klassen,,lr tjejerna i klassen,,typ käka på dallas,,sen hitta på nått ,,så dt känns som ovärt att fara hem om man ändå ska upp igen,,menmene !! åsen känner jag på mig att termins kmr gå baaajs,,dt går typ aldrig bra när jag spelar igenom den,,ajja hela världen är dt ju inte om dt blir lite fel iofs men man vill ju att dt ska bli perfekt !!




if you should ever loose your heart, to that someone you wanted all your life
if its a dream I wouldn't know if its worth dreaming, and if its a lie I say its hard to recognise
but if I'm the one to give you all the answers, I'd said somday at least its worth a try

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0