23 maj

igår fyllde jag då år,,,och jag fick en väldans bra presenter =)
300kr presentkort på din sko av amanda, 500kr av pappa, en mjukisdress av mamma, en klänning av hedvig, en råbra sport topp av ida och en digitalkamera av anders =) så nu har jag typ handlat upp den där femhundringen på en ny bikini och en klänning som jag längtar tilll att använda på rhodos =)=) dt är en rosa tub-klänning , och en randig bikini =)

ikväll blire vårkonsert som gäller,,kl 19.00 i anderstorpsaulan, 20kr studerande & 50kr för vuxna =)
be there ! =)


på söndag fyller anders år,,och dt blir fasen svårt att toppa hans present till mig,,jag måste komma på nått bra till han !! =)
har även bortamatch på söndag i jörn,,fast jag vet inte om jag ska spela,,har fortfarande ont i knäet sen matchen i lördags,,och dt verkar bara bli värre =S så dt lutar mot att jag inte kmr att spela,, +att jag börjar bli förkyld nu oxå,,och jag vill ju inte vara sjuk när dt bär av mot utlandet !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller adda min msn: [email protected] :)

2008-05-23 @ 14:22:16
URL: http://ninnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0