soooool =)

idag har dt varit riktigt varmt ute =) och en rätt så chill dag,,började kl 13..hade rytmik i 40min ungefär,,vi snabbrepade boxningen osv,,sen efter dt hade vi sista idrottslekionen,,då lekte vi typ bara =) men dt va typ sorgligt för vi ska inte ha hon nästa år,,åsså när vi stod där åsså sa hon dt osv vare nästan så man började grina,, haha ! bara jag som är så känslig tror jag =P men sen slutade vi,, =)
då gick jag och malin in till stan,,sen skulle hon me bussen så då träffade jag soffan,,sen gick vi å köpte mjukglass å satt i solen å åt =)=)


i måndags va jag å bastade me brudarna,,riktigt skönt vare =) sofia & elin badade,,inte jag,,mamma sa att jag inte fick (fast dt struntade jag i) men jag blev bara feg,,+att jag faktiskt inte vill bli sjuk nu när dt bara är en vecka kvar tills dt bär av,,dt skulle bara vara onödigt !
sen igår hade vi hemmamatch mot morön,,vi va sjukt mkt bättre än dom fast vi förlorade ändå för vi har fan problem me att göra mål alltså =S haha !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0