wiio

okkej helgen...fredag- vårkonsert med espri,,gick himla bra faktiskt !! riktigt kul =)
lördag- städade mitt rum på dagen,,lr dt va mamma som gjorde dt mesta jobbet =P sen på kvällen va jag, sofia, elin, samme, mattias, pontus, björne, nikanor, emil x3 & adam x2 i knäckis å grillade å spelade kubb =) dt va rätt kul,,fick lite sommarfeeeeeeling =) sen for vi hem rätt tidigt,,då såg jag lite av melodifestivalen...inga kommentarer om dt..förutom att Björn Gustafsson var bäst när han skulle ge ut poäng =) =) haha
söndag- solade först lite på morron, sen for vi till mormor å fikade,,sen bar dt av mot jörn & match ! vill inte tänka på den där satans skitmatchen,,riktigt orättvist faktiskt,,vi va waaay much bättre än dom...å i slutet sköt vi som bara den på mål men dt gick aldrig,,dom vann me 1-0 pga av en lite fel passning ...menmen..vi får ta dom nästa gång !!!!!

ikväll blire att basta me brudarna,,å kanske bada,,måste nästan göra dt..dt är ju fasen sent nu ju !!!!
åsen måste jag bada innan sommarlovet börjar,,så jag har ju bara den här veckan på mig ! =)
nästa tisdag blire sommarlooooov å jag kan inte fatta att jag redan har gått första året !!
sen nästa onsdag blire RHOODOOOOOS i en vecka,,å jag längtar något mkt nu vill jag lova !! ska bli så himla sköönt att få komma till värmen !!!!!! =)

nee..nu ska jag gå ner å slå en pling till anders å höra om han har hittat nyckeln til bastun =)
hade bäst,,hålloj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0