all i want

alltså idol.........jag säger då det,,,tack å lov att jag aldrig har sett det i år...vilket skämt asså ! jag skämdes typ när jag såg dt ikväll..höll på att få en hjärtinfarkt !!! så kassa alla är,,,,,,,,,
sen skulle vi byta kanal å se om dt va nått annat bra på tv...vi hamnade då på 3an där singin bee lr vad det nu heter just började,,,,har aldrig sett det förut heller å lika bra va väll det....vad alla ska skämma ut sig i tv ........haha
sen kom iaf amalia så då slutade jag se det å gick ut å gick me henne en sväng istället =)

sen måste jag ju säga att jag måste ju vara en väldigt känslig person som börjar flänna när jag läser en bok,,,,,,,
hur frisk är man då egentligen ?
aja.....nog om dt...nu ska jag se på lite oth,,,,o kmr säkert börja flänna då oxå,,,skulle inte förvåna mej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0