första advent

idag har jag hunnit med att vänta på bussen i ca. 50min (var på plats 07.00 imorse=S).....sen åka taxi (för busschaffisen hade försovit sig) , måsta varit trevlig mot taxi chauffören och beskriva vägen till BUREÅ.........
sen blev det bättre när jag väl var framme i stan...då gick jag till amanda och vi började öva igenom låtarna sen drog vi iväg till Boviken på nån gudstjänst där vi skulle vara "stjärnorna" dt gick bra iaf =)
nu är jag hemma och har gått en sväng på skyltsöndag....men vad hände där ? typ två stånd ? haha aja....jag å amalia gick hem till mej å lyssnade på Peter Jöbacks julskiva istället =)
snart kommer höjdpunkten med alla söndagar...one tree hill & gossip girl =D

här bjuder jag på ett klipp ur kanske världens bästa humor-serie !! GROTESCO "fame"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0