godnatt

nu ska jag försöka sova lite =)
kvällen tillbringade jag med amme & mamsingen...ida komme hem från ikea oxå =)
alla åt o va nöjda över min kolakaka som jag hade bakat =)  lyckades faktiskt riktigt bra med den !

imorn ska jag kanske följa ida till umeå med alla grejjer som hon hade köpt till lägenheten på ikea...kul å se hennes place ..sen kanske vi skulle fara förbi strömbäck å hälsa på hedvig om vi skulle hinna =) vill se hur det ser ut där hon hänger .....dom säger att det är hur fint som helst iaf =)

aja.....bäst jag släcker lampan nu då kanske =)

4  7  9,5 .....you know what i'm talking about ;)
och som sagt,,,,ibland undrar man ju vad som pågår innanför skallbenet....
PUSS

Kommentarer
Postat av: eerica

det är´du inte ensam om att undra....

men som vi alla vet så är hon inte somalla andra, puss ammme

2008-11-10 @ 14:30:19
URL: http://ericavasilieva.blogg.se/
Postat av: ammee

det där inlägget får absolut en 4.

haha orkar som inte.. ;(

2008-11-11 @ 18:24:12
URL: http://apes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0