hejsvej

lördag,lördag,lördag.....
idag kom hedvig o ida hem =) vi har sjungit lite jullåtar,,hedvig har hjälpt mej med lite lucialåtar som jag inte hade hajjat riktigt,,men nu kan jag dt lite bättre iaf ! sen har jag spelat piano så nu har jag kramp i fingrarna......hm inte bra ! blir tokig för jag kan inte min låt som jag ska spela på termins.,...bajs !
joel är oxå här o flummar.......
vad ska jag mer säga ? jo.. ! ida kom hem med  massa godsaker för hon hade haft inflyttningsfest av det lite lugnare slaget med kex bricka åså o då blev det över en massa som hon tog hem hit =) jihaaaaa !

jag håller på med den argumenterande uppsatsen som vi ska skriva på svenskan...men det går inte riktigt bra .. ! vill få till det för jag skriver om barnprostitution å dt är så vidrigt äckligt att jag blir arg !

ikväll ska jag nog vara hemma med min familj å myspysa med dom...........lr inte ! ne men hemma ska jag vara iaf !
ha en trevlig lördag kväll vettja =D


nog skulle det allt sitta fint med sommar igen ........

"våran" sjö högfjööörn,, (okej, högfjärden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0