inte mest pepp

är himla trött idag kan jag säga...å lite bakis ! YESS dt bästa man kan vara när man ska ha kör hela dagen.. !
och eftersom ida nu har tagit min säng....lr okej dt är hennes men jag har haft den....så då sovde jag i soffan inatt...sen komme mamma å väckte mej typ halv 7 å sa att jag fick lägga mej i hennes säng istället för hon skulle fara å jobba ! å så djupt har jag nog aldrig sovit som jag gjorde då...ville verkligen inte stiga upp ! å nu måste jag tänka vad jag ska packa osv å dt går ju inte bäst när man är så jäkulst trött som jag är nu ! vill bara slänga mej i sängen igen !

idag har vi iaf två konserter med kammarkören,,den första är 15.00 o den andra är 19.00 på anderstorpsaulan !
50kr studerande ! be there ! =D
bäst att jag börjar packa nu då ...o kanske vakna upp lite mer !

sov gott alla ni som sover nu ! huhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0