lördag och REGN=SLASK

igår va vi nåra från klassen hos malinH å såg film å gjorde lite annat...bla. så började erika (eroroikoka) och malin sjunga 800grader till samuels gitarr spel å amandas fina piano komp ;)
blev en ganska tidig kväll,,kom hem halv 12 ung, gick å la mej direkt, vaknade o tog 8.20 bussen hem....ett under att jag tog mig upp !
kom hem, såg en lapp på bordet där det stod:
Hej Lova
Amanda o Ida på IKEA
Hedvig i Mångbyn
Jag är på Prästkragen
·Du kan väl slå en pling när Du har kommit hem/Mamma ♥

gjorde lite frukost, gick o  la mej i soffan å såg sex and the city, the movie, lika bra som den va båda gångerna på bio ==
och lite sångläxa har jag hunnit med...skulle vilja gå ut å gå men
DET ÄR FUCKING SLASK OCH REGN UTE SÅ JAG VILL INTE............

hejhejhallå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0