ner i botten med pedalen lämna broms spår på gatan

nu sitter jag hos soffe å ska plugga på kuhi...lr lyssna på låtarna...vilket inte går så bra..har inte kommit igång riktigt än...
men nu ska sofia färga håret på sofia....sen ska hon även färga håret på elin men hon kmr senare för hon är på körkorts teori =) så då kanske jag kan komma igång litegrann ....troligtvis !
när jag å amanda skulle gå till stan idag efter skolan hamnade vi i ett bråk...lr inte vi..vi såg bara när dt blev slagsmål.......dt va typ läskigt ! hmm.... ! fast dt va ganska lugnt ändå...som tur va ! =)

ne nu ska jag ta å börja plugga lite ! =S
tjoooheej


Kommentarer
Postat av: ....

du kallar mig inte soffe!

2008-11-05 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0