paus

fyfan.......har nu tagit mej en liten paus i pluggandet å käkat en frukt macka med majonäs o salami på ! behöver energi men det går inte så bra för jag är himlarns trött nu o vill helst bara sova !
sen har jag bara börjat på utvärderingen...på tal om den...vad hände där ? hur jobbig som hellst ! hatar verkligen bara livet nu...lr nej inte livet...men skolan ! vill bara att dt ska bli sommarlov igen........håååå så himla skönt med sommar !!!!
men nej....en lång jävla vinter väntar först....jag skulle vilja vara en björn o gå i ide under vinter månaderna o sen vakna upp till våren o sommaren ....tänk så underbart att slippa vintern !!!
jag känner att jag är på klagarhumör.......men dt är bara att vänja sej...för dt lär jag vara tills dt blir sommar igen !

nu ska jag fortsätta med bajs utvärderingen...! full faart...


HANNA FAHLGREN i egen hög person ! ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHA FYFAN SÅ STARKT DE DÄR VAR!

2008-11-07 @ 15:11:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0