PLUGGSATE

orkar verkligen inte mer.......
har ett stort prov imorn...i kultur & idé historia...medeltiden och renässansen ..och om jag har kämpat med dt och pluggat å varit helt osocial för det- svar nej..... !
jag är verkligen ingen pluggmänniska kan jag ju säga....
ända dagen som jag har pluggat va i måndags....å då läste jag bara igenom dt å som om saker fastnar då...eh nej !
igår skulle jag vara duktig å lyssna på musik exemlperna hos sofia...visst jag lyssnade men jag hörde inte ! så nu ska jag banne mej skärpa mej å börja plugga...for alltså hem till lövånger endast för att kunna lyssna på musik exemplen...
och såklart...får inte glömma att jag ska skriva en stor fet jävla utvärdering om vårat eos projekt oxå !
varför började jag inte plugga förra veckan...då jag ändå hade lov...men nej...jag lägger mej i soffan å nöter oth istället...plugga ! vad är det för nått ? och den där utvärderingen....jag tittade på den förrförra helgen..men började jag skriva då ? nej......
bara döda mej tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0