"sjuk"

ehöööm....sjukanmälde mej imorse för jag har bara en lektion å det är engelska...då vi ska ha speech som jag inte alls är dt minsta klar med ! så jag är hemma i lv nu å ska snart börja jobba med det !
ikväll blire afro med amme ! =)
OCH det snöar ute.....jippie ! nat
termins igår gick typ bra.. =)
imorn blire kör-rep mellan 8.30-12..............ändå inte så himla farligt..värre är dt när det är hela dagen !
sen imorn ska jag även repa med amanda efter skolan....OCH träna core på kvällen !
jihaa !
i helgen blir dt typ att åka bil lr nått ? haha ....dt börjar som bli våran specialité ! vi är bra på dt helt enkelt,,att åka raggarrunda å cruisa ! haha ......töntvarning ! oh yess


Kommentarer
Postat av: jjj

hahah raggen i lv:) vem åker ni med?

2008-11-26 @ 14:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0