smarta ...

idag har jag övningskört i stan med mamma o amanda,,och det ända mamma säger är att jag inte ska köra så fort. hon säger inte hur jag ska köra annars..fast dt är för att hon själv inte vet,,så amanda fick ta den biten ;)
sen när vi skulle köra ut från brinken funkade inte det där kortet man ska ha för att bommen ska öppnas,,så jag tryckte på hjäp knappen å dt började låta som en ringsignal typ....haha sen när det slutade trodde jag att jag skulle prata i den där grejjen så jag ba: hallåååå ? SEN ser jag ju att gubben kmr dit där vi va,,,,hahah så han hörde när jag sa hallååå till den där automaten.. (säkert ingen som fattar min beskrivning men skit samma;) )
iaf....jag sa att dt inte gick med kortet åsen tittade han på dt å sa: men det här är ju kvittot.....
jag tittar på mamma å säger: men maaaamma du har ju tagit fel lapp !! hon fattade inte hur dt hade gått till........
ojoj......är vi från stan kanske ? haha

sen va vi på en bäbis affär å kollade på massa grejjer...jag å amanda såg på jättefina småkläder på coop som va jättegulliga !!! iiih....jag längtar !!
nu ska jag ha espri rep i 3 timmar.....YO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0