tard

engelska speech idag,,,,,,vad ska jag säga...jo ...TACK erika fahlgren rehnam OCH erik karlsson för att ni satt längst bak i klassrummet och skrattade åt mig,,,riktigt kul ! FAKTISKT ! okej jag är inte arg.....men dt går ju inte så bra att prata när man själv börjar skratta....PLUS att dt är på engelska.....fifan !
sen for jag ju som sagt till bb....så jag sjukanmälde mej och for inte på ensemble B lektionen....sen fick jag höra att vi tydligen skulle SPELA UPP nästa fredag =O=O=O VAD HÄNDE DÄR ?!?!?!

nu ska jag snart gå över vägen å köpa TACO dipp å lite chips å annat gott för att sen fara till vallen till elin å ha dipp-kväll med tjejorna =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0